Stoppen met de hobby

03:29:00

Beste volgers, na 18 jaar poppenhuis en miniaturen hobby en 15 jaar intensief verzamelen en vele poppenhuizen en projecten achter haar latend waar ik bij aangesloten was hebben mijn moeder en ik besloten om definitief te stoppen.
Ik wil iedereen bedanken die mij en mijn moeder heeft gevolgd de afgelopen jaren. Vele foto's en posts zijn al verwijderd van dit blog.



Mijn moeders laatste poppenhuis Maison Paris en een mega grote verzameling van onze mooiste miniaturen gaan wij verkopen. U kunt gerust een kijkje nemen. In 2 weken hopen wij definitief afscheid te kunnen nemen van deze hobby die ons veel plezier heeft gegeven en waarvan wij enorm veel heb geleerd.

De advertenties vind u via onderstaande link en als er iets bij is wat uw interesse heeft kunt u altijd een bod uitbrengen. 

Groetjes Vall

Marktplaats:

You Might Also Like

0 reacties

Follow @ Instagram

Follow @ Blogger

Contact me

Name

Email *

Message *